یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده

نقاشیهای خوشگلی که آجی ساجده کشیده برام



نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت20:42---7 مهر 1395
سلام ب داداش گلم مرسی ازحضورت تو بلاگم و مرسی از آرزوی قشنگت برایه من ویه تبریکم میگم به خواهره گلت بخاطره قبولی در دانشگاه (شیرینی هم میخام البته ها) من رشته ی پزشکی میخامم بازم ازت میخام برام دعا کنی که موفق بشم
راستی یه تبریک دیگم بت میگم بابت وبلاگ فوق العادتتتتت خیلی لذت بردم از نقاشیااا با افتخار لینک شدی
پاسخ یوسف:سلام سلام سلام آبجی رها ...مرسی که اومدی و ممنونم که بهم تبریک گفتی ...باشه دعا میکنم و شیرینیش هم به روی چشم ام...حتما دعات میکنم ایشاالله قبول میشی اونم رشته پزشکی که دلت میخاد قبول میشی ایشاالله ...امیدت بخدا باشه... از تبریک دوم ات هم خیلی خیلی ممنونم ازت...وب خودت عالی تر از عالیه...مرسی مرسی یه دنیا مرسی رها جون...بازم بیایی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
پاسخ یوسف:راسی تازه فهمیدم که امسال تازه میخاهی کنکور بدی...من از همین الان تورو خانوم دکتر صدات میزنم...خانوم دکتر آبجی رها جون....تا باورت بشه که پزشک میشی ایشاالله


کیمیا
ساعت16:55---15 شهريور 1395
آره کیان از من کوچیک تره 14 سالشه از من 4 سال کوچیکه
نقاشی دیدنی نیس بده نمیتونم بفرستم اون موقع میگن نقاشی یه قهرمانو باش خخخ
پاسخ یوسف:سلام وااااااای داداش کیان منو از طرف من ببوسش... نقاشی تو هر چی که باشه برا من کلی ارزش داره... حرف مردم برا من هیچ ارزشی نداره ،بزار هر چی دلشون خاست بگن.... کیمیا خانوم تو اگه مدال هم نمی آوردی ، بازم در نظر من قهرمان واقعی بودی و همیشه قهرمان خواهی موند....این مردمان نالایقی هستن که بخاطر یه بار باخت یه ورزشکار،اونو برا همیشه از یادشون میبرن...ولی آدمای خوبی پیدا میشن که ورزشکار رو بخاطر معرفتشون دوسش دارن نه بخاطر مدال شون.... من خاک زیر پای تمای ورزشکارای بامعرفت هستم که اگه چه مدال بیارن و چه نیارن،همیشه معرفتشون اندازه 1000 تا مدال طلا ارزش داره... راسی آجی کیمیا حتما حتما حتما لطفا نقاشیتو هر چی که باشه برام بفرس تا ببینم...بخدا اگه دوتا خط ساده هم کشیده باشی برام کلی ارزش داره ...خیلی دلم میخاد نقاشیتو ببینمش...ایمیل ام رو اینجا مینویسم ،بفرست به ایمیل ام ...و تا خودت اجازه ندادی که بزارم وبم،نمیزارم... اگه نمیخای همه ببینن،فقط خودم نیگاه میکنم و بین نقاشیهای خودم بایگانی میکنم و یادگاری نگهشون میدارم... ولی دلم میخاد که بزارم پست ثابت وبم تا همه ببینن... البته گفتم که اگه خودت راضی باشی نقاشیتو میزارم وبم وگر نه فقط فقط خودم میخام ببینمش... اینم ایمیل ام yousef_nta@yahoo.com
پاسخ یوسف: سلام کیمیا جان... یه خبری خوندم از سایت که باعث خوشحالیم شد و باعث شد تا بیشتر از یه قهرمان بهت افتخار کنم... نوشته بودن توی دیدار ورزشکاران المپیک با علی لاریجانی ،همه ورزشکارا با لباس رسمی ظاهر شدن بجز کیمیا علیزاده ،که با لباس ساده و کفشای کتونی ورزشی ظاهر شده..حتی عکس کفشای کتونی تون رو انداخته بودن...واقعا برام خیلی جالب و عالی بود... آخه من از تنها چیزی که بدم میاد لباس و کفش رسمیه که اصلا توش راحت نیستم....همینکه شنیدم شما هم با لباس ساده و کفش کتونی اونجا رفتین خیلی خوشحال شدم...خیلی بهت افتخار میکنم آجی کیمیا... از این اخلاق ساده و مهربون بودنتون خیلی خوشم اومده... راسی عکس داداش کیانمون رو هم امشب توی سایت دیدم... مثل خودت مهربون و دل پاکه... بخاطر این ساده بودن ات واقعا قهرمان واقعی هستی آجی مهربونم کیمیا خانوم...بهت افتخار میکنم


کیمیا
ساعت17:11---14 شهريور 1395
اینا رو ساجده کشیده؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا هنرمند خخخخ من نقاشیم افتضاحه
همیشه نقاشی هامو کیان میکشید
پاسخ یوسف:سلام سلام خوبی کیمیا خانوم مهربون؟؟ مرسی ..آره خود ساجده کشیده برامون....واقعا که نقاشیش حرف نداره... و اما نقاشی شما، نقاشیهاتون بنظرم عالی باشن ... خودت نقاشیهاتو بفرس اینجا تا هم من ببینم و هم همه دوستان وبمون ببینن که نقاشیتون عالیه... حتما بفرستی آآآآآآآآآآآآآآآآآآ... به داداش کیان عزیز هم سلام منو برسون... حالا نمیدونم ولی بنظرم داداش کیان از شما کوچیکتر باشن درسته؟؟؟ مرسی از بابت کامنتات...خوشحالم کردی ...بازم سر بزن...یه دنیا ممنونم مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 11 مرداد 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 7786
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1